• 12
  • 11
  • 13

> Fa'afefea ona filifili se peni fa'atomuaga i mea o lo'o i ai le peni

1. Fa'afefea ona filifili se fa'amau peni
1. Faʻalogo lelei i le siakiina o le lelei
O le tele o pisinisi o loʻo faʻatau atu penitala leaga, o lea ina ia aloese mai le faaseseina, e tatau i tagata faʻatau ona siaki lelei le lelei o peni peni pe a filifilia.Afai o foliga e lamolemole ma maaleale, o le vaneina e matagofie, ma e leai ni maosiosia, togi, eseesega lanu, ma isi, o lona uiga o le lelei e matua lelei lava.
2, faʻalogo lelei i le faʻavasegaina o mea
I totonu o le maketi, o loʻo i ai ituaiga eseese o mea e teu ai peni, e pei o fafie, ceramics, bamboo, ma isi mea tutusa o loʻo i ai le faʻatinoga ma le teuteuga o aʻafiaga, ma o le tau o le a ese foi.E mafai e tagata fa'atau ona filifili e tusa ai ma a latou lava tulaga tau tamaoaiga.
3. Fa'alogo lelei i le tele o filifiliga
E eseese lapopo'a o fa'amau peni.Mafaufau i le faigofie o le faʻaogaina, taumafai e filifili se sitaili laʻititi, ina ia faigofie tele ona faʻaoga.Afai e te filifilia se peni peni ma se lapoʻa tele, o le a le gata ina nofoia le avanoa, ae e afaina ai foi le vaʻai a tagata.O le mea e teu ai peni e masani lava ona fa'atino.
4. Faʻalogo lelei i le filifiliga o foliga
E eseese sitaili o fasi peni.Faʻaeteete ia aua neʻi filifilia se sitaili e faʻateleina, ma taumafai e filifili se peni peni faigofie ma matagofie, ina ia mafai ai ona fausia se siosiomaga suʻesuʻe e tumu i uiga faʻaleaganuʻu.E le gata i lea, o foliga faigata tele e le fetaui i le mafaufau o tagata ma afaina ai le lelei o galuega ma suʻesuʻega a tagata.
5. Fa'alogo lelei i tau maketi
O tagata e umia peni o sitaili eseese, meafaitino ma tulaga lelei o le ai ai ni tau eseese, o lea e tatau ai i tagata faʻatau ona gauai atu i le iloiloga atoa o mea eseese pe a faʻatau, ma filifili e tusa ai ma a latou lava paketi.O le mea pito sili ona taua e uiga i le peni peni o le gaosiga, o lea o le tau o le a eseese e faʻatatau i le maualuga o le togitogiga o galuega.E mafai e tagata fa'atau ona fa'atau solo ma filifili oloa e sili ona taugofie.

2. Folasaga i mea o lo'o i ai le peni
O mea e teu ai peni e aofia ai mea nei:
1. Faʻamau peni laupapa: O mea a le peni laupapa e toetoe lava a le faʻatapulaʻaina.O le manatu autu o le brittleness e le maualuga, ma e tatau foi ona faigata.
2. U'u peni u'amea: O le fa'amau peni u'amea e masani lava ona faia i le tinplate, lea e mama ma e le elea.
3. Bamboo peni holder: E matua faigofie lava, ma o le gaosiga o le faagasologa e fai si faigofie, aemaise lava le faagasologa o le edging.
4. Foam peni u'u: E masani lava, o se mea foam e fai si fetuutuunai.
5. U'u peni sima: matagofie ma agalelei.
6. U'u peni palasitika: tele PV ma isi mea faigata.

E fa'afefea ona filifili se peni peni, ou te talitonu ua e a'oa'oina.O mea a le peni peni o loʻo faʻamatalaina i luga, e mafai ona e filifilia mea e te fiafia i ai e tusa ai ma lou manaʻoga.


Taimi meli: Iuni-20-2022